Tesztfejléc

2014. március 12.

Egy röpke gondolat a csodákról

  • Szerző: P. Patrik | Téma: Gondolatok | Beküldött írás (6,1 pont)
Egy esti órában ültem a parkban. Gondolkoztam: a csodák jutottak az eszembe. Miért nem hisznek az emberek a csodákban? Pedig körbevesznek minket. Később pillantásom az égre vetettem. Egy szép este volt. Csak néztem a fekete égi palotát, melyben a csillagok csodás, fénylő táncukat járták. Elbűvölt.
A csillagokat nézve pedig rájöttem: azért, mert nincsenek nagy csodák. Csak kicsik, mi pedig a rohanó világunkban nem vesszük észre őket. A csillagok melyek fényt adnak kicsiny világunkba, a föld, melyen járunk, a levegő, mi nélkül nem tudnánk élni, de legfőképp a virágok. A virágok adnak színt szürke életünkbe. 
Majd ez a gondolat elmúlt. Mint a csodás pillangó repült el felettem. Habár ez is csak egy, a sok pillangóból az életünkben. De ez az egy különleges. Különleges, mert az enyém. És ha el is röppen, tudom hogy az enyém, mikor visszatér.



Író elérhetősége: palyapatrik@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés