Tesztfejléc

2014. november 6.

Ferc - Társadalmi kirakós

Sokat gondolkodok azon, hogy miért lesz valakiből tömeggyártott. Hisz a klónoknak nincsen egyéniségük, csak egy sablont követnek.
Az első ok az lehet, hogy a környezetében mindenki tömeg, és ő kilóg a sorból, de lehet az is, hogy nem hagyták hogy egyéniség maradjon, és megszólták érte... Bár ez a kettő majdnem ugyan az, és ide vehető az ha sok lelki seb miatt feladjuk önmagunkat. A legnehezebb, hogy a negatív behatások ellenére is a saját egyéniségünk, személyiségünk maradjunk.
A túl sok negatív behatás két eredményhez vezethet: beolvadnak a tömegbe az emberek, megmaradnak a saját stílusuknál, világuknál, de egyre inkább depresszív hangulatba kerülnek.
Egy időben az egyéni kinézetre, azokra akik felvállalják, hogy ők ezzel a kinézettel érzik jól magukat simán rányomtam a "eh egy különc" jelzőt. Azonban két rendezvény nagyban megváltoztatta a látásmódomat. Mondo-con, és Anime-conon is voltam ugyan abban az évben, és ezen a két rendezvényen teljesen megváltozott a látásmódom. Ott a legtöbbjük cosplayben volt, vagy csak "egyszerű" viseletben, ami a közizlés biztosítékát már kicsit megütné, én viszont el kezdtem csodálni őket. Azóta ha látok valakit aki nem a megszokott öltözködést követi, és a saját ízlésének öltözik, fejben egy like-ot nyomok nekik.
Én is próbálkozok az ilyesfajta önkifejezéssel, és kisebb-nagyobb sikerekkel megy is.
Zárás képpen elég ha belegondolunk, hogy a kirakósban sincs két egyforma darab, és hogy még az ikerpárok sem lehetnek egyformák, hisz külön személyek.

Miisz Art 2014 | Ferc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés